"konstigt va..?"

2009-02-17 @ 17:13:11 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag tillbaka i Skåne igen efter en helg hos syster i Göteborg. Det har varit en mycket mycket trevlig tripp! :) Malin&Emil var dessutom kattvakter till två små söta kis-ungar, Sixten och Zlatan, bedårande små intelligensbefriade varelser! Jag vill också ha en..

När jag kom upp vid halv åtta tiden i fredags kväll möttes jag av Malin och hennes vän så gick vi ut och tog något glas, men framåt tio hade de dratt upp musiken ganska högt och brevid oss satt ett gäng som var gaaanska på det, så det blev ganska svårt att hålla en konversion. Tanken var först att vi skulle dra vidare, men istället åkte vi hem och öppnade en flaska vin och spelade TP. Jag förlorade... attans!

Lördagsmorgonen bestod av lite katt-lek innan vi begav oss ut på stan. Härligt när vädret var så fint! Solen sken jätte mycket och det luktade vår i luften, sjukt nice! Det blev inte sådär jätte mycket shoppande men det kändes ju ganska bra för plånboken. Jag var trots allt på en liten utflykt med mina kära vänner i onsdags där summan blev lite maffigare, vi var nämligen i Malmö. Mååånga kassar följde med oss hem då.. haha, men vad förväntar man sig när 5 tjejer tar en heldag i Malmö? Men det var en ruskigt trevlig utflykt iaf!
Meeen i vilket fall som helst, efter min och systers mindre shopping blev det hem och byta om sen spenderades kvällen hos en annan av hennes kompisar som fyllt år. Många galna historier man fick höra där, och åt en jätte god hembakad pizza! Så spenderade jag min alla hjärtans dag :) Blev tyvärr ingen ordentlig dejt, men det blir ju svårt när man är så pass många mil hemifrån ;)

Sen blev det söndag igen, då vi mest tog det lugnt. Var ute och gick en ganska lång promenad i Skatås vilket var skönt, väl hemma igen värmde vi lite varm choklad och sen tittade vi på lite film och sånt. En utmärkt mys-söndag blev det :)

Så var det måndag och det var dags för mig att åka hem. Klockan 3 började jag packa upp väskan här hemma igen. En timme senare kom Toni hit! Fick ett sött sms där hon undrade när jag kom hem och så och då jag ringde henne uttryckte hon i en desperat suck att hon var uttråkad "man kan du inte komma hit då?" "...JO! Det kan jag..!!" sa hon i en väldigt tjurigt och vresig röst, haha. Hon är för söt :) Sen bakade vi kladdkaka, tittade på Robin Hood och busade resten av kvällen :)

Idag skulle jag träna, men jag är jäääätte hes och har ont i halsen. Igen.. suck...men jag har super mycket god kladdkaka över. Så är det ingen som vill komma över på en fika? :) Jag bits inte, jag lovar..

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback