att må dåligt

2009-01-27 @ 20:53:13 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh, mina planer gick åt pipsvängen idag. Helt plötsligt så fick jag kalas ont i magen och mådde jätte, jätte, jätte illa. Så eftersom jag bli så ledsen och deprimerad när jag mår dåligt så kilade jag hem några timmar tidigare från skolan. Det hade väl gått att stanna kvar ett tag till, men det fanns så mycket skratt i luften och det finns inget värre än att skratta när man har ont i magen! Men allstå blev det ingen träning idag, väl hemma tänkte jag att jag skulle plugga istället, men? Ja, jag mådde jätte dåligt så jag ansåg att bästa medicinen var att först äta lite glass (vilket jag har hört är lösningen på alla sjukdommar!) sen bäddade jag ner mig med min kisse och sov en hel massa. Faktikst så har jag sovit heeela långa dagen och kan nu meddela att jag har återgått till normalt tillstånd igen. Men jag har ju fått ut nada av denna dag vilket jag tycker är mycket negativt! Så, eftersom jag är väl utvilad nu ska jag sätta mig och göra klart mitt religionsarbete och jag tänkter inte gå och lägga mig försen det är gjort! Önska mig lycka till.

Imorgon däremot, då ska jag till Vinslöv eftersom jag har lovat Therese att jag ska hjälpa henne välja balklänning, spännande!

Och förresten så finns det ingenting fulare än dubbade reklamer! Jag blir ju tokig..

Vi ses snart hoppas jag
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback