Nytt år, nya tag!

2009-01-04 @ 19:15:30 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

guess what? Jag fryser! surprise, suprise..

Nu har jag flyttat hem igen efter att ha bott hos Antonia i en veckas tid!
I måndags kväll, efter att vi varit i stan/malmö en hel dag, packade jag en väska och åkte hem till Toni och där jag va fram tills i går kväll. Hon har nämligen varit ensam hemma, så vi har testat på hur vi duktiga vi är på att klara oss själva, vilket gått fint. Jag har lärt mig att laga mat, blivit duktig på att diska och så har jag kört traktor! Haha! Det sistnämda har kanske inte så mycket med det hela att göra, men tänk er.. mig i en traktor? Tss..

Så har det blivit nytt år och allt, jag har stora förväntningar på 2009!
Nyår var mycket trevlig, men kall! Jag låg och skakade hela långa natten trots att jag hade 3 tröjor, mjukisbyxor och två täcken. Med andra ord var jag totalt nerkyld efter att ha varit ute i en massa timmar!

De övriga dagarna har väl mestadels spenderats framför en brasa!
Toni har jobbat lite då och då men vi har underhållt oss med lite film, sällskapsspel och en massa mat! igår var vi till och med så söta och bjöd på musik genom att hon spelade piano och jag fick sjunga till, mycket vackert, mycket vackert! Men allt som allt har det varit trevligt att bo med Toni :)

Denna dag har jag firat en försenad extre jul hos mormor och morfar.
Idag har mina föräldrar varit gifta i 23 år.
Jag är galet träningssugen.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback