Sjuk?

2009-01-11 @ 14:40:34 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är så trött på min förkylning! Min hals har mer eller mindre varit hes och gjort ont sen nyår och min näsa pendlar oregelbundet mellan att vara täppt till att rinna sådär jobbigt. Huvudet gör ont ibland och i vissa stunder tappar jag helt plötsligt all energi i kroppen, som i fredags förmiddag då hela jag var helt död och jag trodde jag skulle trilla ihop i vilken sekund som helst. Jag hade ingen kraft alls i kroppen och mitt huvud kändes tomt, men som tur var så ordnade det upp sig till kvällen..

I vilket fall som  helst så orkar jag inte försöka vänta ut denna sjukdom längre, för denna vecka ska jag träna!

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback