29 Juli

2009-07-29 @ 15:22:19 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tja och hej. Long time no see..

Idag fyller min bästa vän år, det tycker jag är kul. Inte bara för att hon ska bjuda mig på tårta utan för att det innebär att jag även får några goda skratt gällande hennes present. Nyfikenheten den senaste veckan har varit roligast. Hennes gissningar på vad hon ska få har cirkulerat kring en trädgårdstomte, porslinskyckling, förstabands låda, ett paket knäckebröd, badanka... Hon förväntar sig inget seriöst idag, det ska hon inte få eller. Humor är viktigt. Fast det finns lite mer poäng i det jag köpt faktikst.. Jag ser fram emot lördagen då vi ska fira henne, det kommer vara första gången sedan studenten som jag, Tess, Toni, Bella och Sara kommer att finnas på samma ställe! Det är guld värt, för jag har saknat det :)

Det är snart 7 veckor sedan vi sprang ut i det verkliga livet, för 7 veckor sedan var det fest. Oj vad det var fest...
Saker och ting har flutit på ganska smidigt sedan dess, jag tycker att livet behandlar mig väl. Just nu försöker jag att bara njuta av min ledighet och av sommaren innan livet går mot nya höjder.. Hösten kommer att bli tuff med allt som har med skolan att göra, jobb och dessutom utan Antonia. What to do, what to do?
Om en månad börjar allvaret, men jag är faktikst ganska spänd. Förväntansfull. Nervös.
Mmh, spänd är rätt ord.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback