En bukett blommor..

2009-03-16 @ 17:25:40 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Usch, fy och blä. Jag hinner inte mer än att vara frisk en vecka innan jag drar på mig nästa grej.. Jag verkar ha förlorat allt som har med immunförsvar att göra..

Förra veckan var otroligt lång och seg, men helgen blev ganska nice! I fredags lyckades jag försova mig så jag var på skolan 10 över 11, dvs 10 min innan vi slutade för dagen.. Mäktig timing, I know! ;) Så därefter blev det en liten runda på stan för att fixa lite inför kvällen sen lunchade vi på bagels. Jag, Sara och Therese åkte därefter hem till Tess  för att måla fina fower power tröjor, eftersom det var temat på kvällens 3:3! De blev ruskit fina!! (känn ironin) Efter en snabb runda där hemma åkte jag till Sara där vi förfesta. Förfesten blev mer eller mindre ett träningspass, men det gav några fina skratt. Sjukt snygga alla var! Sen bar det av till chillout och det blev en lyckad kväll! Men av någon anledning gick jag runt med en bukett tullpaner i handen hela kvällen..

I lördags hade jag,¨Therese och Carro P bestämmt oss för att ha mys kväll. Så de fick ansvar för att åka och handla sen kom de hem till mig så fixade vi ihop lite sallad, tinade räkor och baguetter, dukade fram fint osv.och bänkade oss framför melodifestivalen! Jag är ju ingen melodifestival-gillare egentligen, men med trevligt sällskap så! :) Det blev en mysig kväll och maten var god, men oj vad ont i magen jag hade efter de kört hem, vi åt fruktansvärt mycket!

Tyvärr så har jag ju lyckats bli sjuk igen så söndagen ju ganska dryg.. precis som denna dagen.. jösses vad jag vill bli frisk!

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback