Anything but clothes

2009-05-12 @ 00:30:12 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag kan inte sluta skratta! haha! Jag och min mamma har nu, tillsammans med Toni i telefon, kuckelurat ihop värsta 3:3 outfiten till nästa onsdag! Den är så obeskrivigt ful och dum så jag vet knappt om jag vågar ha på mig krationen! Men jag kan garantera att ingen annan kommer se likadan ut! Om inte detta är "anything but clothes" så vet jag knappt vad man skulle ha på sig (för nej, jag överväger inte att gå naken). Ah, asså.. det är så fult... men tanken är oslagbar! Vi har klippt 4 hål, sprätt lite och nu behövs det nog en söm i mitten. Det finns det även en slags hatt med i spelet. Jag håller tummarna för att slutresultatet blir bra, i så fall kommer jag och min kära vän Toni bjuda många andra på ett ordentligt garv så vi kommer vandrande :)

Förövrigt? Ja, det är måndag. Nu väntar 3 dagars nästan ledighet från skolan. Helgen förresten var trevlig.

Som jag nämde innan firade jag 3 veckors frisk tid sedan nyår i fredags, då kom Toni hit med lite dippa och chips + filmen Australia vilken var väldigt bra! Annars har jag fått hjälpa pappa lite i köket, pluggat och sen spenderades söndagen hos Therese då vi jobbade på årsredovisningen sen umgicks vi lite allmänt. Detta innefattade bland annat en kortare road trip och lite grönsaker & dippa. Tänk så trevligt :)

Dags att kila i säng!

vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback