Det kunde blivit schysst...

2009-05-18 @ 01:41:02 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ah, det är ju så typiskt. Jag hade för en gång skull skrivit ett ganska djupt inlägg med relativt intressanta iakttagelser och funderingar. Dessutom hade jag utmanat mig själv till att skriva det hela på pappas tegelsten, vilket inte var det lättaste! (alla har vi väl dumma idéer?) Men vad händer? Den vanliga, oerhört irriterande, "sidan kan inte visas" ramsan drar upp på skärmen och då jag går bakåt är min text försvunnen. Jag är nu mycket skeptisk till internetfunktionen på hans mobil.

Hur som helst, inlägget innefattade kort och gott en mindre redogörelse på vad de senaste dagarna har inneburit, sen vidare in på framtiden och dess planer insnurrat i en diskussion om tron på högre makter och möjligheten till ett förutbestämt liv. Sen på ett smidigt sett gick det över till berättelser och funderingar om min kärlek till att resa och slutligen gav jag glada rekommendationer till en vistelse på Ronneby Brunn!

Ronneby Brunn är ett spa som jag och mina föräldrar betstämde oss för att ta in på över helgen eftersom gubben i huset fyllde 50. Oerhört trevligt har det varit! Jag har slappnat av för minst 5 pers, därav hade man mycket tid för sig själv och sina tankar vilket slutade i det där blogginlägget som ni nu aldrig kommer att få ta del av. Vistelsen får ett mycket högt betyg, det enda som skulle kunna gjort det hela lite bättre hade varit ifall man hade med sig en syster, kär vän eller kanske rent av en pojke man höll av. För mysighets faktorn var väldigt hög i omgivningen. Ifall jag hade haft en pojk med mig så hade jag dragit med honom ut på en romantisk promenad ut i Brunnsparken för jösses vad mysigt där var när solen var på väg ner! Rekommenderar det starkt! Tänkte för mig själv: en dejt här en fin sommarkväll med en picknickkorg till hands och jag hade varit såld, nästan så att sällskapet hade kvittat! Haha

Förresten så hade jag en hel skön fredag med (checkade inte in på hoteller fören i lördags morse) Det var en lång dag spenderad med mina vänner, dock skiftade jag plats, hem och sällskap hej vilt. Men vi slutade upp tillsammans, jag och mina favoriter. Vi döper trion till TIA så får ni själva lista ut vilka jag kan syfta på. Mina vänner har alldeles för långa namn, eller är jag bara lat. Välj själva. Iaf väl samlade var humöret på topp så vi bytte ut grilla-i-Lyngby-planerna till utgång. Smart drag, för vi ville studsa och så blev det! Kul hade vi absolut! :) Vaknade upp hos T igår och gick och la mig som en strandad säl i hennes säng, hon skrattade :) Sen bar det av mot nya äventyr då den blåa cabben kom på intåg för att hämta upp mig... Resten kan ni!

Time to get some sleep. Har en lektion denna vecka, livet leker!

see ya!
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback