Osby ringde!

2009-05-25 @ 17:28:38 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Osby ringde nyss! Något förvånad jag blev! Förväntade mig ett brev, inte ett telefonsamtal, det märktes nog haha.

I Osby ligger alltså den andra utbildningen som jag har sökt, också inom marknadsföring men med internationell inriktning. Nu sitter jag med lite blandade känslor av irritation, förväntan, nervositet och osäkerhet. Klockan tre den 8 Juni ska jag på intevju för att prata med skolan lite mer, därav nervositeten. Men kom igen! den 8 Juni?! vilken otur! Vi har ju balen den 7 juni och kommer allstå att komma dit bakis. Desutom så förvärrar det bal kvällen eftersom jag kommer att gå runt och tänka på vad jag ska säga kommande dag. Måste åka hemifrån redan vid 12 den måndagen för att vara där i lagom tid osv. Ska försöka hitta någon vänlig själ som kan skjutsa mig...

Men jag blev glad över att de ringde! Jag ville ju egentligen ha Malmö, men Malmö ville visst inte ha mig. Så nu satsar vi på Osby istället!

Förövrigt så har jag en styck sovande Antonias på min soffa, där har hon legat de senatse två timmarna. Det har inte gått att väcka henne! Hon ser ganska söt ut där hon ligger faktikst :)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback