AcadeMedia

2009-05-22 @ 18:32:22 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Var är mitt brev? Det brevet som säger "Hej! Du gillar oss, vi tror att vi gillar dig. Ta en sväng till Malmö så får vi byta några ord, kanske det klickar!" Jag vill! Men realisten i mig hoppar in och säger att platserna är få och att jag nog inte är bäst i test.

Men för mig var det kärlek vid första ögonkastet, mamma kände det också. Bubbel i magen. När jag läste om utbildningen kändes den som skräddarsydd för mig. Ett jobb inom denna branch hade gjort mig lycklig, det känns så rätt. (de som känner mig vet att detta är ett stort, något oväntat, steg!) Men de verkar inte ha förstått detta, för då borde jag fått ett brev nu...

Äh, det är jobbigt med framtidsdrömmar som inte verkar stämma överrens med verkligheten... Men vad ska jag nu annars göra i höst? Jag vill ju inte göra något annat i höst... Jag vill bara kunna simma i kunskap om kreativ marknadsföring! Åh!

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback