13 timmar

2009-05-06 @ 21:35:07 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()


Usch för regn och blåst! Jag mår bäst av sol! För en som inte är så värst stor är detta farligt, jag var rädd för att blåsa iväg när jag gick över lilla torg idag. Det tog emot rysligt iaf! Det är illa när vädret gör en sån markant vändning, då följer mitt humör med. Fast, det brukar vara så iaf.. Just denna dagen har jag inte kunnat vara lika mulen som vädret eftersom jag varit extremt pigg! Gissa vem som slocknade klockan halv nio igår? Aldrig har jag gått och lagt mig så tidigt, jag är en nattmänniska till högsta grad därför är detta något extremt förvånande! Tyvärr var mitt sällskap vid namn Antonia inte lika pigg och glad som jag under vår fika på Darins idag, samtalsämnena flödade kanske inte direkt. Men vi hann med några varierade konversioner och det drog i smilgroparna då och då. Jag ångrar att jag inte var och tränade därefter, idag hade jag behövt det! Har massvis med överskottsenergi :) Var fruktansvärt längesen jag tränade eftersom jag varit sjuk konstant. På fredag firar jag 3 veckors frisk tid vilket är det längsta jag varit frisk sedan nyår :) Ja, min frånvaro i skolan har varit extrem. Min mentor har varit orolig och jag blev skickad till att prata med skolsyster och hela den svängen. Sött att de är oroliga, men några direkta problem förutom dåligt immunförsvar har jag då inte. Men nuså! Nu verkar allt vara frid och fröjd igen så det är dags att damma av träningsskorna och kolla in friskvårdshusets kära lokaler igen.. ska bara få lite ledig tid från pluggandet vilket varit problemet de senaste veckorna.. Är man sjuk kommer man fruktansvärt mycket efter! pust, stonk och stön. perfekt timing för att ligga efter, don't you think?

Studenten närmar sig med stormsteg, åh!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback