I'm back!

2009-11-09 @ 14:28:13 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Longe time no see..
Jag får be att beklaga över denna värdelösa uppdatering.
Baserat på mitt statistikprogram har ni där ute börjat tröttna på att vänta.. I'm so sorry.

Men nu är jag här! Nu är jag här!
Att jag uppdaterat dåligt måste bero på att jag har varit ganska dålig på att hålla mig hemma... jag spenderar mycket av min vakna tid med kära Therese. Vi jobbar, vi tränar, vi festar, vi snackar skit, vi handlar skor osv. I fredgas åkte vi bil, då sa hon "Idag har vi köpt så myket skor så att Maria knappt syns.." sen skrattade vi. Det hade ni med gjort. Den var klockren och ack så sann!

Förövrigt tar ju även skolan upp en del av min tid. Jag hade faktikst tenta i fredags. En muntig sådan som krävde lite skådespeleri och ett bra engelskt flyt. Det var en utmaning! Men no worries, jag gillar utmaningar. Den gick väl som vänat, helt ok, fast nästa gång tar jag dem med storm! Vänta bara...
Nej men skolan känns bra, jag trivs absolut, har några riktigt sköna människor till klasskamrater. Det ger vi en stadig tumme upp för!

Nu ska jag kila vidare. På dagen schema står endast träning! Sen ska jag försöka snoka reda på min mobil, glömde den hos Tess för någon dag sedan... utan mobil känner man sig aningen handikappad ju... I'm addicted.

vi ses, inom kort!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback