Den senaste tiden..

2009-10-14 @ 20:53:43 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så, nu har jag varit dålig på att uppdatera igen...
I'm a busy women you know, sometimes at least..

Jag har åkt tåg
Jag har varit i skolan
Jag har ätit glass
Jag har varit på diverse möten (företaget: med handledare, bank, kollegor..)
Jag har tränat
Jag har shoppat
Jag har pluggat
Jag har umgåts
Jag har jobbat
Jag har varit på äventyr
Jag har planerat
Jag har börjat bli förkyld
Jag har saknat
Jag har känt lycka
Jag har skrattat
Jag har gråtit
Jag har levt

Summa:
Det har rullat på i en ganska normal och behaglig fart.


Nu dicker jag en kopp kaffe och knaprar på några bitar mörk cholklad, med chilli. Mums.
Sitter och inväntar kvälens Gray's avsnitt, även det är mums.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback