Schwiez ringde

2009-10-04 @ 00:06:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Telefonen ringer.
Klockan är ca halv tolv.


Ringer det? Vem ringer hem såhär dags? hmm...
Man skulle ju kunna tro... eller? vem..?
... eller något har kanske hänt?!
Fast kan det vara...?
Vanligtvis hade det ju klart varit... nää?
va?

Man hör pappa springa och svara och snart därefter..
"Amen Hej Antonia!"

Haha! Visst var det så! Såklart, Att jag ens tvekade! :)
och jag hoppade sen lyckligt ner för trappan och roffade åt mig telefonen!

Det blev ett kortare samtal och fan.. nu blev jag festsugen!
Men det har visat sig att Kristianstad inte är lika mycket fest
utan
den
där
Partynissen!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback