Munter

2009-09-29 @ 22:12:27 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en helg har nu passerat, tiden bara rusar iväg!
Jag har till mestadels bara jobbat och sovit de senaste dagarna, har försökt trycka in lite plugg men det har inte blivit någon mängd pluggande att vara värst stolt över. Tyvärr.
Men annat har det varit idag!

jag har varit på ett så förtjusande bra humör idag! Jag har sprudlat av glädje, då uttrycker jag mig i form av sång och mycket kroppsrörelser. Energin har bara forsat från min kropp. Så sprallig, munter, skämtsam och pratglad. Och skrattat, det har jag med gjort. I mängder!
i like it.

och här sitter jag nu i min röda, ruskigt sköna, soffa med ett par tunga ögonlock.
Det tär på en att vara glad och positiv.
här sitter jag
dreaming. hoping. wishing.

Jag ska gå och ta tag i en penna och sätta mig och klottra lite, för idag är en sån dag.
Då jag känner för ett möte med bara mig själv och min egen värld. Mitt i lugnet. Då mår jag fint. Idag behövs det. Nervarvning.

 

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback