Update

2009-09-10 @ 22:43:46 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nämen, vad dålig jag blivit på att uppdatera! Fy på mig!

Fast i ärlighetens namn så har jag i stort sett bara varit i skolan, tränat och pluggat. Det kanske inte låter så jätte spännande, men jag känner faktikst inget behov av att klaga. Bara på mig själv. Dumma, dumma mig. Jag måste plugga bättre! Självdiciplinen är på botten.

Men det går inte att plugga hemma.. Det bara går inte. För mig. To many distractions! Ge mig Duvanders nu. Imorgon blir det duvanders och jag, och kaffet.

För jag är en "ska bara" människa, jag är en Alfons.
Alfons Åberg.  

Min största fiende är min kärlek till sång och musik, undrar hur mitt pluggande hade sett ut utan dessa moment? Utan mitt sjungande, utan mitt piano, utan min gitarr, utan internets utbud på musik?
Det var en dyster tanke! Vi lämnar det igen..

Sen är idol igång, antar att det är fler än mig som tycker att det är en god nyhet? Jag blir så avundsjuk på alla talanger som finns där ute, dessa sköna musikaliska människor! Massa kärlek från mig till er. Keep up the spirit!

Time to go.
Kylskåpet är laddat med en matlåda till morgondagen. Jag lagade mat!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback