"Duvanders chokladkaka"

2010-04-22 @ 22:58:27 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min kaka blev himmelsk.
Märk mina ord - Himmelsk.

Så nu har jag bakat en till.
Gårdagens var en prov-kaka
Nu har jag en ny
till Tollo
Imorgon är sista dagen...

Känns lite märkligt!

Men men...
Min dag idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag skulle hem snabbt, springa en runda, baka min kaka sen plugga. Nu har jag istället pluggat lite halvt, kom hem sent och bakat en kaka... och är nu svin trött!

Så blir det när man sitter uppe och pratar till klockan ett. Jag och Toni hade en liten genomkörare igen. Allways feels great. Sist vi pratade höll vi på i tre och en halv timme där över skype, det bara flöt på! Vi är bra på att komma fram till både det ena och det andra. Igår fick jag till och med en liten språk lektion!
Inte illa. Inte illa.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback