Glad påsk!

2010-04-03 @ 23:00:34 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Glad påsk! Solen ler över oss idag, härligt härligt!

Nu händer det grejer i Lyngby, vi har haft fler besökare under helgen än vad det vanligtvis kommer på ett kvartal. Det står nämligen en container på vår parkering vilket lockar både grannar och släkt! 

Detta var pappas påfund, att hyra hit en container. Inte i åskådningssyfte då, utan vi fortätter denna röjning som jag anar att jag själv är orsaken bakom. På gott och ont? För här rensas det! Rum för rum. Pappa jobbar för fullt på att tömma verkstaden och graraget, mamma tömmer varenda skåp och vrå och jag själv? Ja jag har blivit tilldelad mitt eget och "klädrummet" som i annars är känt som vårt gästrum.

Att städa är otroligt tråkigt, det är inget att förneka. Men, faktikst, vilken befielse det är när man väl är färdig och har fått ordning på allt! Vanligtvis går det knappt att vara på mitt rum, fullständig kaos. Nu ser jag golvet!

Jag öste ut allt. Rev och slet och slängde hälften. Möblerade om, packade upp nytt.
Förändring är bra, det välkomnas!

Hittade bland annat en klädstång att sätta upp. Sing halleluja!
Nu ska bara min blackbord upp på väggen med.

Nu ska jag bli en organiserad människa!
haha...





...I belive that, when I see it! ;)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback