Insane...

2010-04-23 @ 21:56:15 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet någon som känner sig ganska slut..
Her name is
M A R I A

Som jag nämnt så arbetade, eller praktiserade, jag den sista dagen idag. Jag har inte riktigt kunnat greppa att det redan har gått åtta veckor sedan min första dag. Det har känts som om man verkligen jobbar där. Så det kändes lite konstigt att städa ur sitt skrivbord innan jag gick hem. Även att person efter person kom och sa hejdå kändes lite märkligt, men det var ju bara för sålänge. Är ju tillbaka om åtta veckor igen!

Och vet ni vad? Min kaka blev en succë! Jag sa att jag ville brilljera... Och Om jag gjorde! Så God.
S Å  G O D!

Det sista min handledare sa till mig innan han gick hem var,
Så jävlas du inte med mig här någonting, med skrivbordet och så va...
Mitt svar: Haha! Det skulle du inte ha sagt!
Busade jag till det?
Ja.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback