Jag tjatar fortfarande...

2010-04-06 @ 23:09:41 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fastnade på Youtube ikväll med en massa privata covers. Youtube är farligt på det sättet. Man hittar för mycket bra! Fastnade speciallt för en - fantastisk röst, fantastiska tolkningar, fantastisk känsla och fantastisk på gitarr.

I. am. in. love.
Nej nej nej...
Jag. är. så. avis.

Som jag nämnt innan så vill jag (och ska) lära mig spela gitarr, frågan är när det blir?
Jag överväger starkt att faktikst ta några lektioner. För att underlätta...
Tänk vad härligt att kunna svara någon som undrar vad man gör,
- ah jag sitter och latjar lite mer gitarren bara!

Jag vill, jag vill, jag vill!
Helst nu.



vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback