Onsdag

2010-04-07 @ 21:01:22 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är onsdag kväll och jag har slagit mig till ro i soffan, det är ju Grays nu!

Jag har varit lite förvirrad idag, det är inte bra att börja sin vecka i mitten, på en onsdag.
Däremot har jag varit på oerhört bra humör! Väldigt härligt när man vaknar på precis rätt sida, trots att jag faktikst inte sov så värst bra inatt. Hade ganska komiska drömmar, bland annat var jag gravid! Men det fanns nog ingenting normalt med denna graviditet... Tack och lov att det bara var en dröm.

På tal om att vara onsdag, det är ju lill-lördag, därför borde man ju passa på att kommentera nyheten som fick mig att brista ut i skratt - Banken byter namn till Bånken.

Bånken!

Haha! En annan komisk sak. Hur tänkte man?
För mig kommer det att förbli banken. Såvidare jag inte hittar på ett alldeles eget, mer passade namn.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback