Står det skrivet i stjärnorna så...

2010-04-06 @ 15:48:49 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är ledig idag, fick en dags extra påskledigt. Mycket skönt!
Klok som jag är så sa jag till mig själv att jag ska ha på påbörjat min LIA-rapport under påsk. Den ska inte in försen om tre veckor men eftersom min lärare kommer och besöker mig på fredag så känns det bäst att ta tillfället i akt. Bra att bunkra upp med de eventuella frågorna som kan komma när man ska skriva en uppsats, som man förövrigt har fått ganska vag information om. Så frågorna kommer att komma.
Trust me.

Jag har haft det i tankarna hela tiden men har skjutit upp det hela tiden. Jag har gått och latmaskat mig här i huset, tänkt Jag ska bara.. Alfons Åberg har alltså hesökt mig. Så skulle jag bara titta igenom tidningen också, satt och bläddrade rofyllt med min kaffekopp i andra handen då mina ögon fastnade för horoskopet på ena sidan. Sånt som man som blåögad tjej känner att man måste läsa.

Försök att klara av en speciell uppgift så tidigt som möjligt - längre fram i veckan tycks nämligen något annat komma emellan. Dra inga förhastade slutsatser av vad någon säger dig i affekt.

Och se där! Jag måste alltså ta tag i det nu. 
Står det till och med skrivet i stjärnorna så...
Lite lustigt.

Min lyckofärg skulle förresten vara brun och mitt lyckotal var 10 denna veckan.
I guess that I will keep that in mind.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback