Underbart

2010-04-14 @ 23:10:26 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej Solstrålar! Står allt väl till såhär i värmen?
Jag själv är inte här för att klaga i alla fall!

En vecka har nu gått, sedan sist alltså, vad har jag sysslat med tros?
Både det ena och det andra, hade jag kunnat svara.
I korthet så har jag jobbat och tränat,
i lördags hann jag även med att träffa Therese en runda, tittade på fotboll och på kvällen var vi hos Ekis.

Som många andra vill även jag hylla vårvädret idag, underbart. Man får lite extra glädje i både hjärta och själ! Lilla blå (cabben) tvättades i söndags så nu är den körbar igen, underbart. Har även fått reda på att vi ska på klassresa - eller affärsresa som det såväl skulle kallas - när vi kommer tillbaka efter praktiken, också underbart.

En sak som inte var lika underbart idag var att jag ville träna, men mina träningsskor stod visst kvar i hallen där hemma. Typiskt. Istället sa jag då till min lilla mamma att gå och träna själv så tog jag en prommenad istället, efter en kortare tur på stan. Där gick jag för mig själv och filosoferade, reflekterade och så vidare. Titta på naturen och kände mig allmänt glad. Tänkte på att jag vill att det ska bli Juni...

Jag och Toni har planerat lite ytterligare på vad vi ska ha för oss, det ser lovande ut!! Och veckan innan befinner jag mig i Grekland med fina familjen, ja.. Underbart!
Can't wait! :)

vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback