Kontrast sedan sist

2010-04-18 @ 14:55:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Glad söndagseftermiddag alla!
Jag hoppas i alla fall att ni har en gladare söndag än jag,
inte för att klaga men det är någonting som inte känns riktigt okej med denna söndag...
Jag kan bara inte sätta fingret på vad.
Vädret kanske?
Ren trötthet?
Tanken på att det helgen är slut?
Saken att jag måste in och jobba nu?
Eller ska jag bara kalla det en sämre dag?

Jag vet helt enkelt inte,
det är i alla fall inte en söndag on top.

Detta blev visst inte den mest spännande läsningen för er. Jag ber om ursäkt.
Jag har haft många funderingar som jag tänkt dela med mig av under veckan,
men det har inte blivit någonting av det hela. Trötthet och skrivkramp...

Så jag återkommer!
Stay happy!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback