Vad ska man baka?

2010-04-19 @ 21:53:20 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Humöret hann ikapp igår, dagen blev gladare.
Det var ju skönt!

Någon mer än jag som känner att helgen gick för snabbt?
Jag var inte riktigt beredd på att det redan var måndag igen.
Jag har fyra dagar kvar nu, sen är mina två månaders praktik slut. Det är helt sanslöst vad tiden går fort! Jag sitter och funderar på någon bra fika som jag kan bjuda mina kollegor på fredag eftermiddag, någon som har något förslag? Känner för att brilljera! Hehe. Man fikar ganska ofta där så... Idag åt vi en vit kladdkala. Super god.

Så vad slår en vit choklad kladdkaka?
Tåls att tänka på.

Men nu saknar jag mina klasskamrater, det är med ett leende på läpparna jag kommer att sätta foten på Kalmar tåget på måndag morgon. Sen spenderar vi tisdag och onsdag i Köpenhamn.
Tummen upp för klassresa!

Nu avslutar jag dagen med ett en bra summering av allt vulkan-situationen har ställt till med,
"Det är inte många som tycker om Island nu... De får inte många röster i melodifesivalen!"

Tack och godnatt
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback