YEEAAH!

2010-04-29 @ 15:30:03 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tack.
Detta är första dagen på över två månader som jag är ledig mitt i veckan, It feels pretty wonderful I must say! Idag sover jag, går i myskläder och tillåter mig själv att bara vara extremt lat.
Fast i ärlighetens namn klottrar jag faktikst lite smått på min rese-rapport också. Så helt ledig lyckas jag minsann inte att vara. Fast det är så skönt att kunna ta det lugnt här hemma, tillsammans med min sjukskrivna pappa (som är sämst på att vara sjukskriven)

Vår studieresa var GRRREAT - som Tigern i Frosties reklamen så vackert uttrycker sig.
Jag var hemkommen runt sju tiden igår,
efter att ha varit på resande fot i två dagar Köpehman/Malmö/helsingborg.
Ifall ni undrara vad det hela har gått ut på så har vi varit på olika företagsbesök där vi fått lite presentationer och rundvadnringar. Det kanske låter lite torrt? Men det var det inte! Jag har haft två riktigt roliga dagar och har skrattar otroligt mcyket. Inte illa! Klassen är lite insane ibland.

Tisdagen började på TePe
vidare till Niels Brock Copenhagen Business College
Sen Carlsberg Visitors Centre
Middag på Hard Rock Cafe
Därefter hittade vi en pub

Onsdagen började på Bella Center
sista besöket var på Öresundskraft



Me and My girl Julia!


Här fanns 16 384 olika flaskor öl




tjejernas toalettdörr på Hardrock...


Jag älskar att alla är med på bilden - utom jag. Jag försöker nå ketchupflaskan.



Tack för två grymma dagar i köpenhamn!
YEEAAH!


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback