Schoolbag

2010-08-20 @ 12:32:29 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag känner att det är dags för en ny skolväska. En ordentlig och rejäl - så att både Kotler, blocket och pennskrinet faktikst går att få ner. Så att man slipper spendera 3 min på att frusta och  pusta över att få igen locket på väskan innan man springer iväg på morronen. Så sparar jag på både tid och humör.

Antingen en lite större, enklare typ av axelremsväska. Jag gillar "enkelt".
Eller en riktig backpack - det är lite extra feeling i den!

Mina tankar lutar åt en svart. Eller möjligtivs en kastanje brun.

jag kan inte riktigt bestämma mig.
Jag står inför ett tufft beslut.



/M

Kommentarer

Postat av: antonia

lätt bagpacken! galet fräck ju :D

2010-08-21 @ 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback