Trött

2010-08-11 @ 18:56:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tja. Tänkte bara meddela att jag är trött som ett helt ålderdomshem och sitter och funderar på ifall det är okej för en tjej i 20-års ålderns att gå och lägga sig vid sju? Det hade varit magiskt skönt!

I måndags slockande jag en timme efter att jag kommit hem från jobbet, det vill säga halv åtta. Att dra till med 10 timmars sömn över en natt var som en barnlek för mig. Jag sov som en klubbad säl. För att lägga till lite humor i historien så kan jag även skryta med att jag lyckades ta fel buss när jag skulle hem. Här skyndade jag iväg till bussen, helt slut efter att ha fått ta hand om en av våra amerikanska återförsäljare den sista timmen, så inser jag när jag kommit halvvägs att jag är på väg åt fel håll...jag hade gått till fel busshållplats... Trisst.

Jag behöver en Hemma-i-soffan-zappa-kväll, det var länge sedan sist!
Lite Maria-tid då jag är deg.


Så nu tackar jag för mig, vi ses!
/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback