Vart tog den vägen?

2010-08-03 @ 00:29:58 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vart tog min helg vägen om jag får lov att fråga?

Min fredag var riktigt nice! Men sen då?
I fredags kom nämligen Antonia först och plockade upp mig för att luncha. En långlunch är aldrig fel. Desutom lyckades jag komma ifrån jobbet tidigt! Det var ju alla tiders eftersom jag och Toni hade bestämt ytterligare en date i stan för en liten shopping tur. Det var en speciell del av garderoben som behövdes fräshas upp. När klockan slog sex mötte vi upp våra gamla vänner Isabella och Sara. Beställade en pizza och begav oss till Nymö. Vi åt och fixade till oss för att kunna fira Antonia 20 år. Ni kan ju tänka er att vi som inte umgåts på ett år hade en hel del att tjabba om. Efter något glas vin.. som blev en hel del glas... Så pladdrades det på jävlar i den. Det var fint det!

Därefter klänns det som att jag har varit lika aktiv som en björn i vinter ide.
Ibland önskar man att helgen vore en dag längre.



Vi ses
/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback