Jag har tappat mitt minne

2010-08-04 @ 22:32:04 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter vid mitt skrivbord och läser igenom det jag håller på mig. Letar upp rätta skrivaren att printa på. Lägger ner pennan och går till skrivaren. Är för snabb, pappert har inte kommit ut än. Tittar över mot faxen och ser att det har kommit in lite nytt. Tänker att jag tittar jag igenom och sorterar det medan skrivaren tuffar på. Tar pappershögen, lägger allt i rätt fack. Känner mig nöjd, går tillbaka till mitt skrivbord. Tar upp pennan. Känner att någnting fattas. Tittar runt på skrivbordet... tittar på datorn. Kommer på att det var ju pappert i skrivaren jag skulle ha! Suckar. Lägger ner pennan och går till skrivaren igen. Hämtar mitt papper. Dunsar sen ner i kontorsstolen igen.

Det här händer mig minst fyra gånger om dagen... Och det är riktigt irriterande!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback