Jul-baks-kaks-mys

2010-12-17 @ 16:27:49 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag var den officiella Jul-baks-kaks-mys-dagen på Tollo.
Eftersom jag tillhör två avdelningar fick jag klämma in två fikor. Missta mig inte, fikan var jätte trevlig men fy vad mätt och illamående jag blev.

Tomten (VD:n) var och hälsade på mitt i fikan-minglet och delade ut julklappar. Eftersom jag bara är praktikant förväntade jag mig inte att jag skulle få någon klapp, men där hade jag fel. "Nämen! Får jag med!?" sa jag häpet så att de andra började skratta i kör "Klart att du ska, vi vill tacka dig för din insats! God Jul!" svarade Tomten mig och gav mig en kram. Det var roligt att få känna sig delaktig i företaget. Sen slog det mig att jag må vara praktikant, men jag har varit där i över sju månader....

Det har funnits jul i luften idag, jag gillar det.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback