Julen 2010

2010-12-25 @ 13:24:08 Permalink Mitt Liv Kommentarer (3) Trackbacks ()

Det blev en traditionerlig julafton. Glad och rolig med lagom mysfaktor. Maten smakade som vanligt och gröten gled ner fint. Mycket hemmagjort julgodis och tomten kom med en del paket. Julklappsspelet blev ungefär lika kaosartat i år, jag fångade mig en burk hallonmarmelad.

Jag, syster och kusin fick vars ett förkläde av moster som hon hade sytt själv. Hon är lustig hon! Men jag hade helst viljat ha det rosa.


Tre små gummor


Julklappsleken

Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: Sanna

Hahaha! Vi är i alla fall 3 bedårande små hushålls gummor. Tjusigt värre :D Och jag kan inte annat än att hålla med, mitt rosa förkläde var snyggast.. Kommer alltid ha det på mig ;D Nu börjar inköpen till julklappsspelet 2011, haha! Man ska vara ute i god tid har jag hört.... ;P Frågan är vad som kommer att finnas i nästa års "långa tjocka korv"? Det får vi fundera på ett tag till ;)

2010-12-25 @ 14:47:15

Postat av: Maria "Ia" Ohlsson

Haha! Jag tycker att du borde ha på dig det när du går ut någon helg - Hade säkert gjort succe! ;D Hoho, jag har redan några smarriga ideer till nästa års julklappsspel ;) Vänta du bara.......

2010-12-27 @ 10:29:58

Postat av: Sanna

OM det hade gjort succe ;) haha! "Bara" ett års väntan för att få reda på dina smarriga ideer.. Men jag ser fram emot det :D

2011-01-01 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback