Julpyssel

2010-12-01 @ 22:28:02 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi julpyntade på marknad/ekonomi/administration idag. Tyvärr hade jag inte så mycket julpynt till min förfogenhet och Amanda som sitter mittemot mobbade mig lite. Så jag tog saken i egna händer och ritade en jul-bild och satte upp på min vägg i alla fall. Jag debaterade om att mitt julpynt var mer personligt och därmed finare. Så jag gjorde även en egen julgranskula av papper som jag nålade upp. Underbart.

det vart lite Farbror Frej över det hela

Ett litet papper så ska ni höra, vad man med ett litet papper kan göra.
Knyckla ihop det och fillelifura, så har ni gjort er en julgranskula!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback