Lets sing

2010-12-17 @ 08:37:43 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag fick mail ifrån min lärare Paul igår:

KY/YH Jul avslutning 22 december‏

"Paul Phillips"
Till [email protected]


Hej Maria

Jag tycker att det blir jättekul om du sjunger med mig - vad säger du ?

Du kan även sjunger solo och jag spelar gitarr. Vi kan har andra som "backing singers". Hör av dig om du vill.

Regards, Paul

Jag hann aldrig svara innan han ringde mig istället, i mån om att övertala mig. Tydligen var min röst önskad av ett par vid julavslutningen, då kunde jag inte låta bli att le. Det hade varit jätte roligt att sjunga tillsammans med Paul, speciellt eftersom jag chickend out vid kick offen i höstas. But my help is needed here at Tollo, another time - I promise!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback