Produktivitet

2010-12-09 @ 22:44:16 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()


Pojkvän har köpt dubbelsäng, det är nice.
Gissa vilken sida jag sover på? Ser ni den blåa saken till vänster? Den är min. Min fina kinder kalender som jag njuter till varje dag. Jag känner mig mycket nöjd denna december månad.


Detta har varit en produktiv vecka för mig. Praktiken går strålande. Det pågår dock lite fulspel eftersom jag blev mutad till att komma över på Customer Service igår, trots att det inte var deras dag att ha mig. De behövde min hjälp och det fick de självklart be snällt för.

Igår vad jag även och hjälpte Kim-Kim med en skoluppgift (det handlade självklart om marknadsföring) vilket var kul, dels för att det var länge sen man såg Kim och dels för att jag fick briljera en stund. Han bjöd även på kaffe och kaka, mums. Kära Benjamin Hörnquist och en tjej vid namn Linn var ochså med och fikade och tjötade. Det var väldigt trevligt.

Nu ska jag gå och vara ännu mer produktiv och förbereda mig inför mitt nio möte med min handledare!

Wich me good luck.
See ya
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback