Så mörk är natten i midvintertid

2010-12-14 @ 19:06:34 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

God afton!

Jag får hoppas att alla hade en fin lucia med klara toner och saftiga lussebullar. Det fick jag iaf. Frökneskolan var och lussade på Tollo och då bjöds det på fika med! Trevligt smaskens.

Min pappa däremot, han fick en mindre lyckosam lucia... Han gick och halkade tidigt på morgonen och slog sig rejält. Jag hörde hur han skrek till imorse när han skulle gå upp. Stackars min pappa. Hoppas han blir hel snart igen.

Denna dag har varit desto tyngre för mig med, mitt huvud har inte hållt det tempo som man kan vilja! Haft en gnutta depp i humöret, vilken tur att ens kollegor kan underhålla då. När man sitter i öppna kontorslandskap kan man få skåda många roande skådespel under dagen, helt ok.

Nu ska jag få pojkvän och Sebbe till att underhålla mig istället. Jag hörde ryktas om att det skulle lagas mat.

Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 21:20:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback