Köp 2, betala för 1

2010-12-06 @ 18:34:42 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

All I want for christmas is a better memory.


Här gick vi och strosade på Göteborgs sköna gator, vi tittade in på H&M i kompassen och där fanns till min glädje kavajen som jag har drömt om. En grå tweedkavaj med svarta "armbågsskydd" med ett härligt innertyg och snygg passform. Jag skulle vilja säga att det var kärlek vid första ögonkastet.

Jag ville att den skulle följa med hem, tillsammans med ett passade linne. Tack vare H&M så kunde jag använda mitt erbjudande om 100kr rabatt. Världen blomstrade och jag var så nöjd med min fångst. Inte visste jag att denna lycka endast skulle vara i ca 15 min....

Helt plötsligt var kassen borta, försvunnen, gone missing. Jag hade ställt den någonstans, ensam och övergiven - med kvittot i. Hoppas att personen som hittade kassen blev glad. Antingen fick personen en ny kavaj + linne, eller blev den 500 kr rikare.

Är det inte ödets ironi?
En försjunken och deprimerad Maria fick då åter igen gå in på H&M, hitta platsen de hängde på och köpa en ny.


Väkommen hem, Kavaj nr. 17

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback