Slut

2010-12-26 @ 20:21:10 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då lider julhelgen mot sitt slut. Familjen har påbörjat sista jul-myset nu, jag sitter och inviger min underbara rosa te-kopp i min gosiga cape!
 

Jag började min dag vid nio tiden då jag blev upphämtad av min man, så bjöd han på en mysig frukost på Sandhem. Han är så toppen. Därefter begav vi oss mot höör då vi var en runda inom City Gross bara för skojs skull. Vi hamnade sedan på en plats som jag inte minns namnet på, där hans mormor bor som skulle bjuda på ytterligare julfirande. Tyvärr fick vi åka hem innan tomten kom eftersom Pojkvän började må dåligt. Men det var trevligt sålänge det varade, jag minns dock inte namnet på ens hälften av släkten förutom den lilla pojken Niklas som jag blev puss-attackerad av!

Efter idag är det slut med allt jul-godis ätande. Antonia var här igår och hjälpte till att äta upp en del av det. Imorgon börjar vi banta! (typ..)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback