Flytt i Göteborg

2010-02-27 @ 08:05:02 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klockan är åtta och jag är seg. Kan bokstavera det för att vara extra tydlig,

S-E-G

I upplysande syfte kan jag dela med mig av att ja, det blev utgång i onsdags tillsammans med Therese, Jessica och Malin. På hemvägen bjöds det på mat hos Kim, Johan var kock, där vi stannade till sen morgon.
Uppsatsen är nu inlämnad och redovisad, det blev inte mitt bästa verk men låt oss säga att jag är nöjd åtminstonde.

Nu blir det Göteborg resten av helgen, syster ska få flytthjälp.
Jag själv tar nog på mig rollen som arbetsledare, tror att den rollen passar mig bra just idag.

Nej vad sägs, bäla en kopp kaffe sen föna håret?
Vi kör på den.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback