Maria-dagen!

2010-02-28 @ 23:59:38 Permalink Mitt Liv Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu är syster flyttad! Jag och Malin provsov första natten igår, det fungerade alldeles utmärkt.
För att summera hela förloppet så har vi alltså bärt kartonger, varit på Ikea, packat upp, organieserat, pyntat, varit en runda på stan, fått TV och annat tillhörande att fungera osv. Duktigt och effektivt. Det är så det ska gå till.

Pappas gitarr har flyttat hem till oss igen, sitter och tittar på den nu, är riktigt sugen. Den är läcker. Kan hända att jag tar tag i det där med att lära mig spela redan nu. Planen är egentligen att det ska vara mitt projekt över sommaren, men man kanske borde känna på strängarna redan nu? 

Men inte ikväll,
nu måste jag verkligen sova för imorgon börjar allvaret!

Välkommen, O du strukturerade vardag.
Mån- fre, 8-17

Here I come!

Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: therese

var det inte du som klagade på någons svenska i något sms, jag menar bärt... vem fasen kom på det ordet? :O

2010-03-03 @ 14:19:33

Postat av: Anonym

eff u se kå y o u ;) men jajaja... ! Jag inser mina brister! Burit Therese, jag ska genast ändra om det till burit!

2010-03-03 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback