Planen gick i stöpet

2010-02-02 @ 11:45:03 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är en ledig dag men ändå drog jag mig upp klockan nio, helt sanslöst! Tanken var att jag skulle köra extrem-plugg nu hela fördagen. Det sägs ju att man lär sig bäst på morgonen - låt oss testa, tänkte jag. Men min plan gick i stöpet när jag hörde hur televisionen var på fullt ös när jag drog fötterna tröttsamt ner för trappan. Analyserade ljuden som kom där ifrån, det lät som ett bilprogram. Pappa var alltså hemma. Ett host innefrån TV-rummet hjälpte mig även att konstatera att det var min kära far som höll mig sällskap här hemma idag.

Så varför berör detta mitt plugg? Ja jag vet inte riktigt varför men för någon konstig anledning så är det nästintill omöjligt för mig att sätta mig att plugga när någon annan är i huset. Östen funkar, men annars påverkar det min koncentration avsevärt! Klockan ligger nu på en lunchtid och allt jag har att komma med efter denna förmiddag är att min frukost smakade ljuvligt och att Spiderman 3 inte riktigt ligger i min smak.

Blir det träning ikväll? Vi får se.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback