Tillbaka med fötterna på svensk mark

2010-02-16 @ 23:11:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

So, I’m back home again. Anlände I Kristianstad vid 11 i söndags kväll
Schweiz var bra! Wounderful to be with my girl and live her life for a bit.
Livet som den där Antonia lever där nere är ju inget att pissa på direkt. Hon glider som aldrig förr. Men det kändes lite lustigt att hoppa in mitt i hennes nya liv bara sådär. Men vi har haft kul!

Bilder bjuder jag på när jag har hämtat hem kameran från Therese igen, glömsk som man är.

Kan berätta en rolig historia istället:


Vi var hemma vid 6 snåret lördags natt och jag var så trött, men visste att det var bäst att titta till alla tider osv inför morgondagens hemfärd. Men först skulle jag bara vila huvudet lite. Inte sova. Bara känna på kudden. Lite. Sa jag till mig själv.

In kommer Antonia några minuter senare och nämner något om hennes svidande överläpp.

Jag svarar.

Antonia säger va?

Jag mumlar något annat som är menat som ett svar. Ovetande om att jag faktiskt sover.

Antonia undrar återigen vad jag pratade om,i en förvirrad och lite road ton.

Jag utbrister plötsligt,
- Ja men du drömde i alla fall inte samma dröm som jag!!!
I en väldigt irriterad röst.

Antonia skrattar förvirrat!

- VA?!

Jag märker hur Antonia skrattar åt mig. I den stunden förstår jag hur jag pratar i nattmössan. Och börjar själv skratta åt min dumhet! Fruktansvärt yrvaken. Oförstående om att jag somnat för ca 3 min sen.

- Haha oj… Jag var så säker på att jag faktiskt svarade dig! Men vad sa du, du hade ont? Jaja, jag med.

Helt borta. sött.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback