Snart bär det av

2010-02-10 @ 00:27:19 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Här sitter jag med ett belåtet leende lyssnande till John Mayers sköna stämma. Otroligt sköna stämma skulle jag till och med vilja dra till med. Här sitter jag och längtar. På torsdag åker jag till Schwiez!
Ska bli härligt!

Fick mail från Antonia nu med instruktioner om vad som ska medtagas, vart jag ska gå, tidtabeller osv. Riktigt detaljerat, organiserat och planerat. Det är inte var dag man får vara med om det, att den skönheten har kollen! Inget illa menat...

Har varit lite nervös över hela åka-tåg-i-annat-land delen, men nu är jag säker på att
Maria fixar biffen
så att säga.

Har varit på kalas nu denna kväll eftersom min kära morfar fyllde år. Jag är ju minstingen i släkten så aningen oroade märktes det att de var över att jag ska ut och resa, alldeles ensam. Det är lite tröttsamt att vara minst. Min mormor vet fortfarande aldrig hur gammal jag är, hon ligger oftast något år back. Samma sak som hon fortfarande frågar varje gång vi ses ifall ja dricker kaffe. "Ja, precis som senaste fyra åren..." brukar jag svara i en glad fast tröttsam ton.

I deras ögon är jag fortfarande lilla Ia.

Annars var det trevligt med kalas. Jag, morbror Ola, kusin Henrik och kusin Sanna spelade Buzz vilket är ganska roande. Även om jag förlorade något fruktansvärt.
Och jag är ingen bra förlorare.
Verkligen inte.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback