"Den som vinner först vinner alltid"

2010-02-18 @ 16:17:30 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hunden Loffe är så lat så lat.

Det är jag och Therese också idag!
Började dagen med en mäktig frukost minsann, hade riktig teamwork.
Jag satt och tittade igenom kameran och hon dukade. Bra jobbat av oss. Fast jag borde lägga till att jag var grym på att styra brödrosten. Lägg märke till ordet styra.

Som jag nämde tidigare så var jag och fröken ericsson ute en sväng igår. En utekväll som vi skrattade åt under frukosten idag. Det var ganska märkliga människor ute igår. Banken var fyllt av slisk, äldre och tyskor. Sen stack halva stället på efterfest på "international house" med en Tyska i vars en hand. På ett ungefär. Lite märkligt.

Det enda ja och Therese frågade oss var, vart ligger detta "International house"? Och hur lättfotade är Tyskor egentligen?

Det var vad vi funderade på när vi gick hem inatt.
vad gjorde ni igår?

Hade ju varit trevligt att se lite mer kännt folk ute :)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback