En lugn fredag

2010-02-19 @ 20:37:02 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu ska jag göra vad alla andra också gör, kommentera vädret:
Herregud vad det snöar! When is it gonna end?
Ärligt talat så vet jag inte riktigt ifall jag tycker om det eller ifall jag inte gör det. Jag står någonstans mittemellan. Men jag är lite spänd över hur allt kommer att sluta. Det pratades ju om att det ska komma en halvmeter till bara idag/inatt.

Det är mycket snö.

Men nu är det ju inte så att jag har suttit och funderat på vädret hela dagen. Nej nej. Jag började min dag med ett möte på Tollo som tog ca en timme. De ville känna lite på mig innan jag fick ett kartecken, men det gick prima! Så en tung börda lyftes från mina axlar, nu har jag äntligen fixat LIA-plats! Ifall jag spelar mina kort rätt så är det där jag kommer befinna mig i sommar också.

Jag har även hunnit med någon timmes Duvanders-plugg, innan jag följde med Therese på en lite tripp för att hämta post, hämta hennes dator och handlade även födelsedagspresent till hennes Stoffe som fyller år imorgon :)

Åkte med syster hem i eftermiddags. Vi sa egentligen igår att vi skulle leka i snön idag, men jag somnade visst. Sånt som händer.

Vi har en riktig hemmakväll nu. Hela familjen sammlad. Till och med Östen!

Kvällens underhållning? Let's Dance.
Det kan man ju säga vad man vill om...

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback