Jag hör röster

2010-02-02 @ 18:38:42 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pappsen fick shack på sitt blodsocker efter lunch och lämnade mig i en fridfull tyst stämning här hemma, men ändå så har mitt plugg gått.. Ja låt säga såhär, jag ligger lite efter i min orginala plan.
Men nu har jag en ny.

När jag nu sitter och läser om EU, vår riksdag, vår regering osv. kan jag ibland inget annat än att höra min gamla samhällslärares röst mala på medan jag läser vissa stycken. Det känns lite lustigt. Ibland läser jag en mening som jag känner igen ganska väl och kan då höra precis hur Mats kör en tung betoning på vissa av orden. Det hjälper faktiskt ganska mycket. Men det känns lustigt, väldigt lustigt, att ha honom ploppa upp i mitt huvud lite då och då!

                                                   

Fick ännu en bakslag gällande min LIA plats. Bara att ge sig på ännu ett försök imorgon.
Keep your fingers krossed.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback