B-day

2010-02-07 @ 23:33:29 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja jösses, vilken helg...

I fredags fyllde Therese hela tjugo år, vilket såklart firades!
Kvällen började mer eller mindre med middag som Stoffes mamma bjöd på. Så blev det snabba puckar hem till Tess för att springa in i duschen, fixa, trixa, mixa. You know! Innan lite andra små vänner trillade in. Kortleken var framme i stort sett hela förfesten vilket satte sina spår... Tredje akten för kvällen inföll sig på T-baren där Ekis och Pernilla, som också fyllde 20, hade anordnat ett litet gille!

Jag och fröken Ericsson valde att att bara stanna där ett litet tag innan vi fick en plan, som för stunden kändes genial. Så som det glada par som vi var hade vi plötsligt hamnat på Hessle där vi delade på notan i baren. Satt och pratade med några andra innan vi hittat till vårt slutmål - Class.
And then we partied all night.

                                        

Jag väckte Therese genom att hoppa i hennes säng vid 11 dagen efter, då fick vi skratta lite. Eller ganska mycket efter att vi gått igenom kvällens händelser. Ingen av oss kände oss i topp-trimm. Tråkigt nog skulle vi förbereda inför kalas så Susanne blev lite kinkiga på vår slomotion fart. Men det kunde inte hjälpas.

Det blev lite smörgåstårta och andra små kakor och sunt mums. Jag försökte verkligen hålla mina ögon öppna men var så otroligt trött. Därför skrattade de aningen åt mig. Men även åt Therese! Det syntes visst att kvällen innan varit tuff.

Kan berätta för er att väl hemma höll jag mig inte vaken mer än 5 min max innan jag sov som aldrig för. Som en björn som gått i ide typ.

And thats pretty much my weekend!

VI ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback