Det brinner i knutarna...

2010-01-28 @ 20:28:21 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hey You peolpe out there!

För er som inte vet det så är det torsdag idag. Det slog mig inte försen vid tre tiden idag. Jag var stensäker på att det var onsdag. Men där ser man, livet är visst fullt av överraskningar!

Det har varit en ganska krävande vecka än sålänge. Därav denna förvirring angående vilken veckodag det må vara. Som sagt inledde vi i Osby EU-kunskapen i måndags och har gått ganska intensivt fram. Har tenta i det redan nästa fredag. Jag bävar inför denna.

För första gången på länge har vi gått mån-ons, alltså tre heldagar på rad. Detta är jag inte alls van vid och jag kan lova er att det har känts av! Jag var verkligen dödstrött redan i tisdags och då menar jag dödstrött. Så därför har jag, snille som jag är, parkerat mig på Duvanders måndag, tisdag, onsdag bara för att jag inte skulle ha chansen att åka hem och bara somna. Har faktikst jobbat ganska effektivt med! Funderar på att skriva Duktig i pannan på mig...

Men!
Jag har inte hittat någon LIA plats än, and it's driving me crazy!
Det är hög tid, hög tid!

What to do? What to do?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback