Aningen bitter

2010-01-13 @ 22:31:46 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag håller huvudet väldigt lågt och avger en skamsen blick då jag med en djup bitterhet bekänner att jag är av de 8 som inte klarade marknadsföringstentan... Jag är så besviken på mig själv och Paul var inte heller så glad. Han tror på mig. Aningen pinsamt att jag ligger och pendlar till Osby varje vecka för att jag har målet att bli marknadsförare, så kuggar jag huvudämnet! Med ett poäng. Ett poäng. Fan. Fan. Fan.

Fan.

När jag berättade detta för sara bara skakade hon på huvudet och skrattade. Så sa hon.. Asså jag förstår inte.. Otur.. Jag vet ingen som har så mycket otur som du Maria! Hur lyckas du? Alltid?! Jag bara skrattade och skakade på huvudet jag med. Jag vet inte. I'ts just who I am.



Såhär såg min vackra powerpoint ut om mig själv! Är ni inte imponerade? Denna beundringsvärda färgkombination och den flödande kreativiteten som går som en het röd tråd genom mitt spännande liv. Och ni skulle bara hört min presentation, den var mäktig. Men den slog kanske inte Jenny som sjöng lilla snigel med stängd mun... Damn, i'm defeated jet again!

Jag hoppas ni förstår min genomträngande ironi!

Men det var faktikst ganska trevligt idag, mot förmodan. Aningen gemytligt skulle jag vilja säga att det var! Vi tog ett steg närmare varandra. Sammanhållning är något positivt. 

Dagens glädje:
Gemytlighet

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback