Maraton

2010-01-16 @ 00:30:36 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagens aktivitet blev inte mycket mer än Greys anatomy maraton, vilket visserligen var ganska trevligt. Att titta på seriers början är alltid bäst, innan man använt alla möjliga infallsvinklar och man har haft romanser mellan alla bestående karaktärer och tagit död på någon av de och så vidare.. En ren början, enkelt, utan gigantisk historik med olika komplikationer!
Jag menar varför göra livet mer komplicerat än vad det redan är?
Rätt svar i detta fallet är visserligen ganska enkel - tittarsiffror!




Jag var visserligen så pass duktig och fick äntligen för mig att sätta mig i bostadskö, långt över tiden men.. Nu behöver jag bara boka flyg till Schweiz och fixa LIA plats.. hög tid! 

Tittade förresten nyss på ett avsnitt av "sverige pussas och kramas", och sitter nu med någon blandad känsla av att vara road och rädsla! Ett riktigt stört program! Man undrar hur deras uppväxt har varit.. kan inte varit lätt..

Dagens glädje:
Att ha en ledig dag

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback